بهترین سایت اخبار اموزش بیتوته مدل لباس مدل مانتو مد زیبایی ارایش عروس

بهترین سایت اخبار اموزش بیتوته مدل لباس مدل مانتو مد زیبایی ارایش عروس

بهترین سایت اخبار اموزش بیتوته مدل لباس مدل مانتو مد زیبایی ارایش عروس

بهترین سایت اخبار اموزش بیتوته مدل لباس مدل مانتو مد زیبایی ارایش عروس

عکس خانه درختی و قلعه کودکانه مدل خونه درختی شیک برای بچه ها

عکس خانه درختی و قلعه کودکانه مدل خونه درختی شیک برای بچه  ها

مدل خانه درختی کودکانه عکس خونه درختی ایده برای ساخت خونه درختی خانه درختی با سرسره
خانه درختی و داشتن یک فضای شخصی رویای بسیاری از بچه ها در دوران کودکی می باشد. وسیله و بهانه ای سرگرم کننده است که والدین می توانند از دور بچه ها را زیر نظر داشته باشند.
می توانید با ایده گرفتن از عکس ها و با رعایت ایمنی یکی از آنها را خودتان در حیاط خلوت یا حیاط خانه بسازید و یا یک خانه درختی را سفارش دهید.
مدل خانه درختی کودکانه عکس خونه درختی ایده برای ساخت خونه درختی خانه درختی با سرسره اموزش ساخت خانه برای بچه هاbelle bungalow treehouse

در سال ۱۹۸۷، باربارا باتلر اولین خانه درختی سفارشی را ساخت و از آن زمان تا کنون این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهد.  

 

 

در آن زمان، باتلر کار دکوراسیون و مبلمان در شرکت کوچک خود را انجام می داد. اما زمانی که درخواست جالب ساختن یک خانه بازی ویژه برای بچه ها از طرف مکفرین خواننده جاز دریافت کرد این پیشنهاد را قبول کرد چون این هنر مند و مجسمه ساز پر شور نمی توانست آن را رد کند.
 

باتلر می گوید: “من رفتم و در تمام پارک های بازی در سانفرانسیسکو دقت کردم.” “من به همه چیز در مورد ساخت فکر کردم و در ذهن خود آن را طراحی کردم. من از وسایل اطراف خود برای سقف استفاده کردم، اسلاید خودم را ساختم، چوب ها و قطعات را می بریدم و می ساختم. واقعا هیجان انگیز بود کاملا آن را دوست داشتم! ”
او می گوید: «وقتی اولین خانه کودکانه را ساختم، به همه گفتم:« این است. این چیزی است که من می خواهم انجام دهم. ”

باتلر در پروژه خانه درختی برای کودکان تمام پروژه را با هم در نظر می گیرد.تمام نکات مانند هنر و رنگ ها و خواسته ها ی بازی کودکان در خارج از منزل در کنار هم.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 , خانه درختی , خانه درختی در ایران , خانه درختی ۷۸ طبقه , خانه درختی ساده , خانه درختی خمام , خانه درختی به انگلیسی , خانه درختی هوپا , خانه درختی ۷۸ طبقه , خانه درختی ۶۵ طبقه , خانه درختی ماسوله , خانه درختی اخشابی , خانه درختی ایران , درخت خانه ام کاج بود , درخت خانه اجنه , درخت خانه ای , خانه درختی سحر امیز , خانه درختی محمد اصفهانی , خانه درختی در اتاق , خانه درخت آدم , خانه درختی سحر آمیز , کتاب خانه درختی سحر آمیز , خانه ی درختی سحر آمیز , خانه درختی برای کودکان , خانه درختی بزرگ , خانه بالای درخت , خانه با درخت , چگونه خانه درختی بسازیم , ساخت خانه درختی برای گربه , چگونه یک خانه درختی بسازیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.